niedziela, 1 czerwca 2014

To już jest koniec, musimy iść..

Chyba już wiecie o co chodzi...
...tak więc...
...ODCHODZĘ...
Z trudem piszę ten post, bo wcale tego nie chciałam, ale dobija mnie sytuacja na blogu. Właścicielka nie dodaję żadnych stylizacji, nie angażuje się w życie bloga. Kiedy ostatnio proponowałam jej zatrudnienie nowej redaktorki, odmówiła. Tylko my czasami z Zuzią dodajemy jakieś stylizację. Sama nie wiem czy jest to do końca dobra decyzja, ale na pewno będę miała więcej czasu na wszystkie "obowiązki" związane z końcem roku. Mam nadzieję, ze nie będziecie mieć do mnie żalu.
Jest to już mój ostatni post na tym blogu i zaraz po opublikowaniu posta zrzeknę się praw do współtworzenia bloga.
Może kiedyś się jeszcze spotkamy...

DO ZOBACZENIA!!!


                                                                                      Klamar33

1 komentarz: