sobota, 24 maja 2014

Is this the end?

 Dawno mnie tutaj nie było. Smutno mi, że na blogu wieje pustkami. Szczególnie anska nie angażuję się w życie bloga :c Także musiałam coś dodać, ale boję się o bloga.  Do tego jeszcze te wszystkie sprawy : zakończenie roku, oceny...
Dzisiejsza stylizacja na Stylizację Weekendu na Uzależnionych. Motyw przewodni -koronka. Jak myślicie wyszło mi?


Buty/Young Hollywood
Podkoszulek/IT GIRLS
Spodnie/Pretty n'Love
Torebka/STYLLASH
Naszyjnik/Nelly.com
Bluzka/VOLIE
Pasek/Tribute



4 komentarze:

  1. Podoba mi się. :) Wszystko razem ze sobą świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja i świetna bluzka z koronką, bardzo mi się podoba :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  3. Uch, parę dni nieobecności na blogach i zachciało wam się dzikiego wstawiania stylizacji. No wiecie co? Z lekkim opóźnieniem więc, ale jestem.
    Jest pięknie! Nie wiem, czy w sumie przejdziesz/wygrasz, bo stylizacja jest bardzo prosta, aczkolwiek świetnie dopasowana. Złote dodatki wspaniałe współgrają z czernią i bielą. Każda rzecz przemyślana w najmniejszym szczególe. Po prostu nic dodać, nic ująć, nie mam co się jakoś wielce rozpisywać ;)
    I widzę nową fryzurkę! Nareszcie.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń