poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Stylizacja konkursowa

Sorki, że tak długo nie dodawałam postów, ale po prostu nie miałam weny... Może to przez te durne święta (nienawidzę świąt)? -,- Z góry uprzedzam, że wyniki o komentatorze mogą być dzień wcześniej, albo ogłosi je któraś z redaktorek. PS stylizacja została stworzona na konkurs ;).

 

Kapelusz~ B. Bizou
Kamizelka 1~ Special Offer
Kamizelka 2~ IT GIRLS
Torebka~ Hot Buys Weekly
Spódniczka (tutaj jako top)~ Evil Panda
Zegarek~ Young Hollywood
Spodnie~ Killah
Buty~ LE

8 komentarzy:

  1. Też czasem nie mam weny, to normalne xD Ale tobie to wyszło na korzyść, bo stylizacja jest ładna i ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wykorzystanie spódnicy jako bluzka, cała stylizacja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna, ale myślisz, że na miarę Ciekawszego Stardolla?
    No ale trzymam kciuki! :)

    Karolkaa33

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna, ale zwykła. Szczerze Ci powiem: na cs się nie nadaje. Dlaczego? Jest tam wysoki poziom, a zwyczajne stylki to nie ich bajka. Choć to nie oznacza, że mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę się zgodzę z BritnejGirl, na cs może być trochę ciężko, bo oni szukają rzeczy niepopularnych i intrygujących, niespotykanych wręcz, czyli na pewno nie te z paru poprzednich dostaw. ogólnie jest fajna, tylko nie pasuje mi torebka. zmieniłabym ją na jakąś inną.
    Chyba też zrobiłabym coś z butami, bo średniawo mi tutaj pasują.
    fajne połączenie kamizelki z kurtką, do tego zegarek, który wydaje mi się, że był strasznie drogi XD ale jest śliczny!
    i ciekawie wymyśliłaś spódniczkę jako koszulkę pod sam spód c: cudowny kapelusz!
    musiałabym zobaczyć twoją konkurencję, żeby stwierdzić, czy przejdziesz dalej - ale źle nie jest ;)

    MOKREGO DYNGUSA!

    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja, nawet kamizelka mi się w niej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylówka! Bardzo podoba mi się połączenie skórzanej kurtki z jeansową kamizelką! Całość wygląda świetnie. Dobrze dobrałaś dodatki. Kolorystyka przewspaniała! :)
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń