niedziela, 20 kwietnia 2014

Striped&Orange

Z góry przepraszam, że użyłam w tej stylizacji, aż trzech rzeczy z poprzedniego postu. Jednak stylizacja nie została utworzona na bloga, ale na Stylizację Weekendu, gdzie tematem były paski. Co prawda się nie dostałam, ale coś mi się w niej podobało i dlatego wam ją pokazuję. Nie wiedziałam co dobrać do tej sukienki, więc postanowiłam, że zwyczajnie przekręcę bluzkę. Resztę łatwo dopasowałam.



Spódnica (pierwotnie sukienka)/Killah
Narzutka/ Millionaire fashion
Torebka/SUPERTRASH
Bluzka/Stardesing
Naszyjnik/Nelly.com
Pasek/Tribute
Buty/RIO

+
Naszyjnik z poprzedniego postu wygrywa:
Karolkaa33
Gratuluję zgłoś się do mnie w ciągu 24h c:



9 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo! :)
    Stylizacja jak zwykle boska! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się. Nie lubię zwykłych stylizacji, taka jak ta. Wolę, gdy coś się dzieje, a tutaj tego nie widzę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprzednia stylizacja bardziej mi się podobała, ta jakoś da mnie nie trafia. Ale torebka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja mi się podoba, wszystko do siebie pasuje :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, stylizacja jest śliczna :) mi się bardzo podoba i absolutnie nie zgadzam się z BritnejGirl. dzieje się i to dużo - fajna kolorystyka, dopasowany makijaż i świetna spódnica w paski. wszystko jest fajnie dopasowane i tworzy spójną całość :)
      ayienn

      Usuń
  6. Ten look mnie po prostu zachwyca! Spódniczka w czarno - białe paski jest MEGA *_* W ogóle ekstra spódnica wygląda przy pomarańczowej bluzce ombre! :)
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń