piątek, 9 maja 2014

Exotic colors and elegance ♥

W końcu weekend! Padam, po prostu padam. Ten tydzień tak mnie wymęczył. Sprawdziany, przedstawienia, konkursy...
Zachciało mi się zrobić jakąś stylizację z kolorami. Postanowiłam wybrać tą sukienkę, bo ostatnio upolowałam ją za 6sd i po prostu musiałam coś z nią stworzyć. Miałam dylemat z kolorem ust, więc w końcu wybrałam zwykły nude, bo żaden inny mi nie pasował. Potem już poszło bardzo łatwo...


Rękawki (pierwotnie sukienka)/HB Summer
Buty/Jean Paul Gaultier Tribute
Sukienka/Callie's Picks
Torebka/Special Offer
Najszyjnik/Nelly.com
Pasek/VOLIE



6 komentarzy:

  1. Współczuję Ci. Mnie też wykończył ten tydzień. Kilka sprawdzianów, kartkówek, jakieś ankiety, konkursy, zajęcia dodatkowe... xD. Zwyczajnie mam już tego wszystkiego dość. W środę wróciłam do domu o 22.00... :'D.
    Jak zwykle stylizacja jest po prostu fantastyczna! Od dawna chcę kupić tą sukienkę, ale nigdy nie zauważam jakiejś dobrej oferty... może nie mam szczęścia? Zazdroszczę Ci cudownej zdobyczy ;). Ładnie dobrałaś dodatki (szczególnie prześliczne buciki ♥) i połączyłaś ze sobą te dwie sukienki. Całość pięknie się razem prezentuje. Bardzo podoba mi się kolorystyka stylizacji. Uwielbiam takie egzotyczne barwy.

    Pozdrawiam :)
    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa sukienka. Idealnie pasuje do butów i naszyjnika. Oczywiście stylizacja podoba mi się :)

    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetna stylizacja! Zazdroszczę sukienki, jest bardzo ładna i ciekawie wygląda. Podoba mi się kolorystyka, bardzo lubię żywe kolory i mocne połączenia, jak w tym przypadku błękit i intensywna żółć. Sukienka sama w sobie jest w pewnym sensie uniwersalna, bo można dopasować do niej dużo kolorów, tj. zielony czy beżowy. Rękawki świetnie pasują, dzięki nim u góry jest "więcej" = nie jest pusto. Aż chyba sama na nią zapoluję. No piękna sukienka. x
    Makijaż dopasowany, naawet. Ale uważam, że nadal za mało kombinujesz. Nie możesz bać się postawić co jakiś czas nutki żółtych cieni do powiek, by podkreślić całą stylizację. To bardzo często pomaga i może być właśnie składnikiem stylizacji, jeśli brakuje dodatków w jakimś kolorze. W tym stroju granatowe cienie też bardzo dobrze by się sprawdziły. Aż mi smutno, jak ciągle widzę sama czerń na oczach doll. Już nie będę wspominać o tej samej fryzurze i kolorze włosów.
    ogólnie stylizacja jest dobrze dopasowana i zachowana w niecodziennej i nietypowej kolorystyce. Fajnie, że widujemy coś takiego, a nie same pospolite nudy. c:
    Torebka jest swietna... Szkoda, że nie można jej już zdobyć :v

    Współczuję, dla mnie tydzień również nie był łatwy i wymęczyłam się okropnie. Jeszcze jakiś apel się znowu szykuje... Ech, zabijcie mnie.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja. Sukienka jest bardzo kolorowa i mimo, że jest wzorzysta udało ci się dopasować wszystkie dodatki tak, żeby nie było "za dużo". Żółte buty były zdecydowanie dobrym pomysłem, nadają tej stylizacji bardziej egzotycznego klimatu. Torebka też pasuję. Ogólnie wszystko genialnie.

    Ja mimo, że jednego dnia miałam konkurs i nie byłam na lekcjach, a innego się zwolniłam, bo się źle czułam, to też strasznie się wymęczyłam tym tygodniem, myślałam, że po testach nam trochę odpuszczą, no ale niestety ciągle coś.

    Agata331

    OdpowiedzUsuń