piątek, 2 maja 2014

♦ Animal patterns and colors ♦ + PROŚBA W POSZUKIWANIACH

Dzisiejsza stylizacja została stworzona na Uzależnionych - Stylizacja Weekendu, gdzie tematem były "zwierzęce wzory". Ostatnio upolowałam te spodenki w bazarku za 11sd i gdy pojawił się taki temat, od razu pomyślałam o tych spodenkach.

Spodnie/HB-nelly.com
Kurtka/IT GIRLS
Top/Fallen Angel
Naszyjnik/LE
Futro/Archive
Torebka/MR.
Buty/PPQ

______________________________________________________________ 

Edit:
PIESEK ODNALEZIONY!

5 komentarzy:

  1. stylizacja bardzo fajna, podoba mi się całościowy zwierzęcy klimat :3 futerko świetnie komponuje się ze spodniami i torebką, czarne elementy sprawiają, że nie jest jednokolorowo a dzięki naszyjnikowi nie jest pusto c: bardzo mi się podoba.
    również makijaż świetnie wygląda i widać, że jest dopasowany pod ubrania. szkoda tylko, że fryzura się nie zmieniła xd, ale akurat w tym przypadku też genialnie pasuje :)
    __________
    o piesku wiem. niestety nie mieszkam w okolicach Krakowa, ale powiadomię przyjaciółkę, która stamtąd pochodzi.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam zmienić fryzurkę, ale nie jestem jakoś pewna tej zmiany xd
      ____________________________
      Dziękuję, że się angażujesz c:

      Usuń
  2. Bardzo ładna stylizacja. Trochę zazdroszczę Ci wspaniałych spodni. Bardzo ładnie połączyłaś futerko z czarną bluzką, kurtką, złotym naszyjnikiem i brązową torbą na laptopa... ogólnie wszystko do siebie pasuje i nic bym nie zmieniła. Pierwszy raz podoba mi się jakaś stylizacja z tymi butami. Mam je, ale nie wiem co z nimi 'stworzyć'. Szukam inspiracji xD
    Makijaż jak zwykle świetnie pasuje do stylizacji, ale tak jak ayienn, liczyłam na na inną fryzurkę. Jednak ta też pasuje :D
    _____________
    Niestety nie mieszkam w Krakowie ani w okolicach, ale moja ciocia tam mieszka :) Mam nadzieję, że ona jakoś pomoże i piesek się odnajdzie.


    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne spodenki, idealnie pasują do tego futerka. Dodatki również pasują do całej stylizacji. Co do pieska to widziałam już tą informację. Niestety, ale również nie mieszkam w Krakowie. Mam kilku znajomych z okolic Krakowa więc ich powiadomię i może coś zdziałają.. Szkoda pieska :(
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja genialna. Za równo elegancka jak i na co dzień. Pojedyncze elementy idealnie się przeplatają, spodnie, futerko, torebka, naszyjnik, wszystko ze sobą współgra. Połączenie brązu/pomarańczu i czerni było zdecydowanie dobrym wyborem. Wiem, że może troszkę się czepiam, ale zmieniłabym makijaż :)
    Niestety mieszkam bardzo daleko od Krakowa, ale liczę na to, że piesek się odnajdzie.
    Agata331

    OdpowiedzUsuń