środa, 30 kwietnia 2014

Te uczucie, kiedy wiesz, że nie będzie już żadnej wywiadówki ♥

 Jednak nie dostałam kary! Chyba dobrze zrobiłam, mówiąc mamie o "pewnej" dwójce jeszcze przed wywiadówką. Nie złościła się na mnie wcale ♥ Przy okazji, po ciężkich sprawdzianach, nadeszła upragniona majówka ♥  Zadowolona jestem także ze stylizacji. Jakoś nie doskwiera mi brak weny! Czasem życie jest piękne ♥♥♥

Spodnie/CHEAP MONDAY
Koszula/Callie's Picks
Podkoszulek/Violetta
Naszyjnik/Nelly.com
Okulary/Archive
Buty/B.Bizou
Torebka/RIO




9 komentarzy:

  1. Cudowne spodnie. :O Wszystko wygląda b. ładnie, choć może zmieniłabym torebkę. :)

    eaw9995012

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja:3 Bardzo podoba mi się kolorystyka, tylko zdjęłabym naszyjnik. Nie pasuje mi tutaj wcale i nie dałabym go. Ale za to fajnie wyglądają okulary z tymi spodniami, robi to dobry efekt.
    Tą koszulę widzę ostatnio coraz częściej, a właściwie cały czas. To nudne.
    Dol stylizacji jest bardzo fajny, nad górą jeszcze bym popracowala.
    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że nie masz tej kary :D Uwielbiam Twoje stylizacje!
    Bardzo podoba mi się połączenie burgundowych spodni i butów, które świetnie do nich pasują. Zazdroszczę Ci tych pięknych okularów i białej koszuli.
    Jedyna rzecz, która według mnie powinna być zmieniona w tej stylizacji to naszyjnik. Zamiast niego wstawiłabym jakiś jaśniejszy lub dodałabym jakąś 'dziewczęcą' bransoletkę, np. Honey Maid Bracelet z Honey Maid za tylko 18sm. Nie mam już czego się przyczepić :) Jak zawsze makijaż jest po prostu idealny.
    miley1001s

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i prosta stylizacja. Kolory świetnie współgrają. Jedyne co mnie razi to torebka, która jest "pod" koszulą/bluzką.
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie kolory i podoba mi się, że góra jest biała, a dół bordowy z wplątaną białą torebką. Wszystko do siebie pasuje i tworzy wspólną całość, genialna!
    Agata331

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja jest piękna i prosta. Oprócz torebki nic bym nie zmieniła :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń