sobota, 19 kwietnia 2014

♥Pomarańczka♥ +mini loteria

Od jakiegoś czasu bardzo chciałam stworzyć jakąś stylizację z tymi ślicznymi bucikami (♥). Jednak po przeglądzie szafy, okazało się, ze nie mam nic pomarańczowego. Wtedy pozostało już tylko coś zaprojektować. I właśnie tak powstała ta pomarańczowa bluzka ombre. 




Torebka/Valentino Tribute
Bluzka/Stardesing
Marynarka/RIO
Spodnie/B.Bizou
Naszyjnik/Nelly.com
Zawieszka (od torebki)/LE
Buty/RIO

+
MINI LOTERIA:
Spośród komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma:
Wystarczy być obserwatorem bloga i podpisać się stardollowym nickiem w komentarzu c:

12 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja, dobrze że nie dałaś białego blezeru tylko czarny

    bellawss

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja :) Wszystko fajnie dopasowane ;) Tylko nóżka trochę niedokładnie wklejona, ale cii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, ładnie! :)
    Fajnie, że użyłaś zaprojektowanej rzeczy, rzadko kiedy widzę, żeby ktoś używał takich ciuszków do stylizacji więc ogromny plus dla ciebie! Wszystko fantastycznie się dopełnia, bluzka z butami, torebka z żakietem i złoty naszyjnik, cud miód i orzeszki ^.^

    Karolkaa33

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosyć ładna, jednak coś mi tu nie gra. To chyba spodnie stanowią problem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna. ale trochę zwykła. Nie zgłaszam się. Mam torebkę

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wykorzystanie bluzki. Stylizacja jak najbardziej mi się podoba :)
    Cavisek

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja ci się udała dodałaś zaprojektowane ubranie bardzo wielki plusik dla ciebie.
    Wszystko do siebie pasuje butki z bluzeczką i spodnie , torebka z żakiecikiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo, bardzo fajna. ogólnie też niedawno dostałam fazy na pomarańcz, to jest jakieś zaraźliwe! chyba ta cała ciepła wiosna i słoneczko mnie do tego skłania :)
    jedynym, co bym zmieniła to ten naszyjnik. średnio mi się podoba jako on sam.
    ale dodatki dopasowane świetnie, złote elementy rządzą! :D

    ayienn

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah.. Ekstra wykorzystałaś tą marynarkę! Wszystko tworzy spójna całość. :) Bardzo mi się podoba ta pomarańczowa bluzka ombre i jeszcze te szpileczki w tym kolorku. Bez torebeczki stylizacja nie była by zbyt ciekawa. :) W skrócie : BOSKO! :)
    zuzka2731D

    OdpowiedzUsuń